NEXT! (April 8, 2007)


b687.jpg

“Ce mai faci lume?” sau “In sfarsit, m-am hotarat sa scriu din nou…” (claps, claps)

Profit de minunata ocazie a sarbatorii de inviere pentru a revenii la clasicele bloguri cu scris. Pe langa asta promit ca nu mai dau delete (profit-promit-delete). Yeap-yeap!

So, care mai e deal-u’ cu aceasta atmosfera de sarbatoare? Voi simtiti ceva? Nu-mi spuneti ca daca nu am luat lumina nu o sa simt nimic!!! Ma simt mai prejos chiar si decat cei care au fost la slujba pentru a lua “lumina” din alte locuri sfinte (cum ar fi buzunarele straine), sau pustii care isi eleveaza “spiritul de gluma” pana in capul babei din fata… Voi cei care ati luat lumina simtiti ceva? Va simtiti mai buni? Mai puri? Ati tinut post? Va plac iesirile in turma? Va place manipularea? Credeti ca Inchizitia a rulat? …De ce avem nevoie de obiceiuri si sarbatori standard? Eu cred ca cel mai bine ar fi ca fiecare sa aiba Pastele lui. Nu vrea nimeni sa fie original? …parca vad cateva maini ridicate. Am auzit ca daca nu te integrezi in societate poti fi linsat (hint: omorat cu pietre). Cati dintre cei care au fost sa ia lumina, au fost din pura credinta? Ce iti trece prin minte cand functionarul statului – a se citi preot – iti aprinde lumanarea? Hai sa ies afara mai repede ca sa nu se stinga?! Hai sa duc repede si acasa?! Hai sa dau mai departe?! Au, m-am ars?! …Cred ca lumina intra in ochi, cred ca lumina orbeste, cred ca lumina spala creiere. Control, indoctrinare, manipulare, marketing, mercantilism… Si peste inca cateva sute de ani urmasii nostrii se vor trezi ca fac unele lucruri fara sa stie de ce. – Marele D. a spus sa ducem undele laser in megadrom! – Dar n-o sa explodeze? – Asa e obiceiul from the Ancients… F*uck out of here! …And think about it.

Multumim Church ca ne-a spalat creierele,
Multumim Coca-Cola ca ne-a furat Craciunul,
Multumim Statule ca ne dai zile libere,
Multumesc mie ca urmasii mei nu vor sarbatorii Ziua Milka.
Am ouale mele inrosite de mine, sunt un P.A.S.T.E.!

Avertisment: Acest blog este un pamflet, orice asemanare cu fapte si persoane reale este pur intamplatoare.

P.S.: Va rog nu ma rastingniti, nuuuuu!!!

Off-topic: Am avut un vis ciudat acum doua nopti. Se facea ca eram la piata si cumparam iepurasi, dar inainte sa mi-i dea, vanzatorul le taia urechile!!! …am fost oripilat cand mi-am amintit visul a doua zi… Fo’ real…

3 responses to this post.

  1. Comments
    (9 total) Post a Comment

    * Miezu`
    * Offline IM

    nu, n-ai exagerat; cel putin din punctul meu de vedere, dar eu nu sunt religioasa. 🙂
    eu am fost la biserica, desi o fac mai mult pt a sta cu ai mei, recunosc. dar sa stii ca necredinta asta nu ma afecteaza cine stie cat, ieri eram la serviciu la ora la care in alti ani eram la biserica si cantam Prohodul.
    as promissed, o sa scriu si eu. m-am amuzat copios in seara asta, am ras pe infundate si de una singura la cele ce-am observat…

    Sunday April 8, 2007 – 02:25am (EEST) Remove Comment

    * EzQ
    * Offline

    Sarbatorile astea standard au o singura semnificatie pentru mine: reuniune de familie!

    Sunday April 8, 2007 – 02:28am (EEST) Remove Comment

    * ilinc…
    * Offline

    pastele il poate sarbatori fiecare cand simte ca moare nitel si invie mai apoi. mie imi place (si) mass – sarbatoarea. exceptand chestiile de care zici tu acolo, cu pustii si babele, imi place si ca e lume multa si canta toti, imi place cum se imprastie lumina, imi place smerenia unora si credinta de pe fetzele altora..

    Sunday April 8, 2007 – 10:23am (EEST) Remove Comment

    * Morti…
    * Offline

    Cum poate avea fiecare Paştele lui??? Nu pot să cred ca cineva poate gândi în felul asta despre una dintre cele mai mari sărbători creştine. Aici nu e forba despre Dragobete sau Valentine’s Day. De ce nu sătbătoreşti şi Crăciunul în miezul verii???…Te invit chiar! De ce nu cumperi un cireş de Crăciun şi de ce nu vopseşti nişte varză de nu stiu care sfânt??? Îţi poţi împodobi apartamentul daca doreşti în 16 septembrie cu beteală în timp ce cânţi Hritos a înviat după care probabil le vei trimite tuturor celor dragi un SMS să le vesteşti naşterea lui Hristos… Îţi dai seama că e aberant. Faptul că trei sferturi dintre cei care pleacă de la biserică se apucă să înjure imediat după aia, să bea, să vomite şi să se bată, nu este deloc relevant…nu au decat să se comporte cum doresc, cam alea le sunt limitele. Asta nu înseamnă însă că sărbătoarea în sine nu inseamna nimic. Nu pot să spun că m-am simţit mai “bine” după ce am luat lumină, dar cu siguranţă m-aş fi simţit mai prost dacă nu o făceam…
    Hristos a înviat!

    Sunday April 8, 2007 – 11:35am (EEST) Remove Comment

    * Victo…
    * Offline

    Pe cuvantul tau ca ai ouale tale inrosite de tine??? :))Pe masa sa le vedem:))))de specificat ca doar eu :p).
    Aseara am fost si eu sa iau lumina impreuna cu bunica mea, m-am dus pentru a nu o lasa singura.
    Sa va descriu putin atmosfera : Biserica Sf Treime, in fata bisericii sute de scaune din plastic albe (muuuuuulte) si tot in fata bisericii complexul Prosper unde am vazut comercianti cu sucuri, ape si popcorn (doamneeeee), langa biserica doua ecrane imense (parca eram la concertul cu P.Diddy(doar ca ala s-a tinut in Bamboo). Oamenii erau pe categorii (romi, copii, batrani, familii si oameni seriosi). Nelipsitele seminte parca la un meci de fotbal, stim cu totii ca tot ieri a fost si meciul Steaua-Dinamo si probabil astia au venit direct de pe stadion. Ce sa zic nu sunt o religioasa insa ma enerveaza cand vad atata nesimtire din partea oamenilor (sau cum se numesc ei) care vin la “lacasul de inchinaciune” numit biserica pentru a-si bate joc de “credinta lor”.
    Acum ma cam grabesc iubi pentru ca ai venit sa ma iei in familie si mi-am pierdut ideile asa ca revin cand am sa fiu in inspiratia mea proprie si personala. Of mult mai comentezi pe langa mine si ma enervezi ma iubi ca vreau sa mai scriu….

    Sunday April 8, 2007 – 12:46pm (EEST) Remove Comment

    * Alexa…
    * Offline

    iepurasii fara ureki rulz!
    ps: IEPURASUL DE PASTI NU EXISTA!!!!!!!!!!!!

    Sunday April 8, 2007 – 02:43pm (EEST) Remove Comment

    * EzQ
    * Offline

    @Morticia: Ce vroiam eu sa spun e, ca pentru voi cei “cu religie”, credinta ar trebui sa izvorasca din voi, nu alimentata de pe la intermediari (biserica, sarbatori, etc). Pentru noi ceilalti lucrurile sunt clare – noi pur si simplu credem in noi, nu avem nevoie de bau-bau sau fat frumos exterior. Ma abtin in ceea ce priveste dezabterile religioase, pentru ca nu au nici o finalitate. Pot doar sa-mi spun parerea in ceea ce priveste institutiile – si biserica sucks (for centuries).
    @ Iubi: Da ma iubi, le punem pe masa! Inspired by: Cheloo – In zgomot de masele supte…
    @ Alexandra: Hai sa-l punem pe iepurasul de pasti sa-si faca o cola. Ce zici? 😛

    Sunday April 8, 2007 – 05:12pm (EEST) Remove Comment

    * Alexa…
    * Offline

    eu l-am servit deja cu una! d-aia NU MAI EXISTA! e mai mult un fel de… furnicutza de pasti! ps: imi pare rau pt roseatza oualelor! te-ai gandit la posibilitatea unei eczeme?!? 😛

    Sunday April 8, 2007 – 08:11pm (EEST) Remove Comment

    * Victo…
    * Offline

    chiar exista riscul unei eczeme pe oua sau de la oua? :))
    CE NASOL
    Iubi mai multa grija te rog? Anul asta nu mancam oua in cantitati industriale ce sens are….

    Monday April 9, 2007 – 03:21pm (EEST) Remove Comment

    Reply

  2. […] dar chiar s-a meritat, ce mai distractie! Nu o sa incep chiar ca in blogul de acum cativa ani (NEXT!), dar pot sa spun cu mana pe inima ca nu am mai facut atat misto de un car de timp. Raportul de […]

    Reply

  3. Everyone loves it when folks come together and share thoughts.

    Great blog, stick with it!

    Reply

Leave a comment